fbpx

Zapraszam do wysłuchania podcastu dotyczącego Storybooków roszerzających kursy językowe dla dzieci Baby Beetles oraz Tom and Keri

W artykule między innymi:

1. W jaki sposób Storybooki uzupełniają i poszerzają kursy Baby Beetles oraz Tom and Keri. 

2. O specyfice Storybooków dla każdego poziomu oraz szczegóły dotyczące tzw. metody spiralnej nauczania języka, na której są oparte. 
3. O tym, że kursy dla dzieci stworzone w ramach Międzynarodowego Programu Powszechnej Dwujęzyczności są przeznaczone zarówno dla rodziców, jak i nauczycieli, niekoniecznie znających język angielski
4. Moje wrażenia i opinia po tygodniu testowania książeczek w wersji online z punktu widzenia rodzica i nauczyciela.
5. Zapowiedź konkursu świąteczno-noworocznego.
6. Nagrania wideo z okresu testowania z moją 2,5-letnią córeczką (kurs Baby Beetles jest dla maluchów w wieku 0-4 lat, a Tom and Keri 4-6 lat). 

 

Uważasz wersję audio bloga za przydatną? Jeśli tak, udostępnij i podziel się z innymi. A może już znasz Międzynarodowy Program Powszechnej Dwujęzyczności i chciałbyś/ chciałabyś się podzielić swoją opinią?

Będzie mi  bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz i podzielisz się swoim doświadczeniem. Będę też wdzięczna za wszelkie uwagi co do tego, czy nowsze artykuły są czytelniejsze.

Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam do śledzenia fanpage na Facebook’u i do subskrypcji (okienko na stronie głównej bloga i kanał RSS). Od pewnego czasu też możliwość zapisu na newsletter (jeśli nie wyskoczyło wam okienko podczas czytania bloga piszcie). W momencie jak będę mieć 100 zapisów na newsletter będę na bieżąco się dzielić informacjami dotyczącymi wczesnej edukacji zanim pojawią się na blogu w tematyce prawopółkulowości, czyli metody Domana, metody Shichidy i metody Heguru oraz dwujęzyczności i nauki języków.

Jako, że nie znalazłam grupy dla rodziców wplatających metodę Domana w wychowaniu swoich dzieci, sama ją założyłam na Facebook’u. Dołączając do grupy możecie liczyć na naprawdę ciekawą wymianę doświadczeń.

0 CommentsClose Comments

Leave a comment